1884.12.28. - 1973.10.23.
Születési hely: Brooklyn, New York, USA
Első feljegyzés 1910-ből van, az AAA bajnokságból. Az Elgin-i 291 mérföldes versenyt megnyeri, majd a Grand Prix sorozatban is leteszi névjegyét Európában, a Vanderbilt Cup-on az 5. helyen intették le, a Savannah-i 415 mérföldes kihíváson pedig a 4. helyen ért célba. Ebben az évben egy Lozier típusú autóval versenyzett.
1911; mindössze öt versenyen vett csak részt. Az első indy500-on a 2. helyen intették le, a 29. rajthelyről küzdötte fel magát. A következő versenyeken is jól teljesít, két győzelmet is szerzett, Philadelphia-i 2. és a Savannah-i 2. versenyeken. Ezen az öt versenyen begyűjtött pontok elegek voltak a bajnoki cím megszerzéséhez.
1912-ben több autótípussal is versenyez; Knox, Mercer és Mason gyártmányokat. Nyolc versenyen szerzett négy Top5 helyezést, a Brighton Beach-i versenyen elsőként haladt át a célvonalon. A Tacoma-i és az Elgin-i versenyeken begyűjtött két 2. helyet. A bajnokságot az 5. helyen zárta.
A 1913-as szezonját is Indianapolis-ban kezdi, az 500 mérföld végén a 7. helyen intették le egy Mercedes volánja mögött. A következő versenyeken már Duesenberg autóval indult. A Colombus-i 200 körös versenyt megnyerte. Majd kisebb sikertelen időszak következett. De az Elgin-i 2. versenyen ismét sikeres volt. a 2. helyet szerezte meg. A kevés részvétel ellenére a bajnokság 3. helyén végzett.
1914-es évad nagy részén a pályán láthatták. A szezon végén csak az 5. lett, holott egészen kiváló eredményeken hozott. Nehéz kezdet után belelendült és zsinórban három győzelmet szerzett. A három Galveston-i 50 mérföldes versenyeken nem talált legyőzőre egy Peugeot autót vezetve. A további versenyeken is remekelt, Elgin-ben 3., Galesburg-ban a 100 mérföldes versenyen győz, St. Pauli-ban pedig a 2. helyen zárt.
1915 hektikus szezon számára. Csak a Des Mones-i 300 mérföldes versenyt tudja győztesként elhagyni. Műszaki hibák hátráltatták az év során.
1916-ban főleg Peugeot autóval versenyez a Sheepshead Bay-i versenyekből egyet nyerni tudott. Összesen hét Top10 helyezést zsebelt be. Az évadot a 10. helyen zárta. A Pikes Peak-i hegyi felfutáson rekord idővel nyert.
1917 ismét egy kiemelkedő szezon, Kilenc Top5 helyezés, három győzelem; Omaha, Providence 1. és Chicago 5. versenyeken. de ezek az eredmények csak a 3. helyhez segítették hozzá. Csak Earl Cooper és Louis Chevrolet bizonyult jobbnak nála.
1918 ismét Mulford éve, megszerezte második bajnoki címet. A Frontenac csapattal vitte végig a szezont. Karrierje legjobb szezonja volt. Tizenegy versenyt teljesített a szezon 16 versenyéből. És mind a tizenegy versenyen a Top5-ben végzett. A legrosszabb helyezései, három 4. hely volt. Az Uniontown-i versenyekből hármat megnyert.
1919-ben ismét jöttek a műszaki gondok. Ennek ellenére a Sheepshead Bay-i versenyeken szerzett két győzelmet, majd még egyet az Elgin-i 300 mérföldes road versenyen.
1920-ban már csak öt versenyre nevezett, ekkor már saját csapatával is indult. Mind az öt versenyt a Top10-ben zárta.
1921-ben csak Indianapolis-ban tudott rajthoz állni a Frontenac csapattal, a versenyt a 9. helyen zárta. Az Uniontown-i versenyre nem értek időben oda, így nem indulhatott.
1922-ben csak négy versenyt teljesített, ebből két Top5 helyezést hozott össze.
1924-ben ülne ismét versenyautóba, de a Culver City-i versenyen nem tud indulni.
Utolsó próbálkozása az 1926-os Indianapolis 500-as verseny volt. De ekkor nem tudta kvalifikálni magát a versenyre.
Egyedül az Indianapolis 500-as győzelem hiányzik a karrieréből.
Bajnok: 1911, 1918
Rajtok: 87
Győzelmek: 19
Pole: 2
|