1913.06.14. - 1994.12.18.
Születési hely: Croydon, Anglia
Angliában született, de a Michigan-i Royal Oak városkában nevelkedett. Családi hagyományt követett, hiszen édesapja a századfordulón az angliai versenypályákat koptatta.
1932-ben 19 évesen, helyi nem hivatalos "Outlaws" versenyeken szerezte a tapasztalatai egy Ford A Model volánja mögött. Első versenyen összetörte az autóját, majd a következőket megnyerte. Az "Outlaws" bajnokságot egyenletes teljesítményt nyújtva nyerte meg. Első hivatalos Midget versenye a Detroit-i Speedway-en a "King of Outlaws" volt. Sikeres bemutatkozás, a 3. helyen intették le a verseny végén. A kezdetekben főleg Midget és Big Car versenyeken vett részt. A Pontiac Motor Company autó tesztelője is volt.
Az AAA Nemzeti Bajnokságban 1935-ben mutatkozott be a Syracuse-i dirt ovál pályán, ahol 97 kör után csak a 12. helyen tudott befutni. Még az Altoona-i versenyen is rajthoz állt, ahol a 9. helyen látta meg a kockás zászlót.
1936-ban Ralph DePalma csapatánál kapott lehetőséget. Nem sok sikert könyvelhetett el. Indianapolis-ban sikertelen kvalifikáció, majd egy 11. és egy 20. hely a Syracuse-i és a Vanderbilt Cup versenyeken. Eközben viszont a Midget és Big Car versenyeken sikeres volt.
1937-ben sem termett sok babér a csúcskategóriában számára. Indianapolis-ban ismét sikertelen kvalifikáció a Vanderbilt Cup-on pedig kiesés.
Egészen 1940-ig csak az Indianapolis 500-as versenyeken próbálkozott, de a csak tartalék versenyzőként jutott lehetőséghez.
1941-ben megnyerte az ARDC Midget bajnokságot.
a II. Világháború alatt a Ford Motor Company repülőgép motorokat gyártó részlegénél dolgozott.
1946-ban visszatér a versenypályákra. Egészen 1950-ig csak pár versenyen vett részt, de ezek sem hoztak átütő sikert. Vagy nem tudta kvalifikálni magát, vagy az autó mondta fel a szolgálatot.
1947-ben 30 Midget Car versenyt nyert meg, amely kiváló teljesítmény.
1950-ben a Blue Crown csapat biztosít számára autót a teljes szezonra. És ez meghozza az áttörést. Igaz Indianapolis-ban még egy Maserati kasztnis Offy motoros autóval indult. A versenyen olajcső törés miatt kiállt. Milwaukee-tól kezdve versenyzett a Bue Crown géppel. Zsinórban öt Top5 helyezést szerzett, Detroit-ban pedig első győzelmét is bezsebelte. A szezon hátralévő versenyin mér három Top5 helyezést gyűjtött be. Az szezon végén szoros küzdelemben, de megszerezte a bajnoki címet. De nem tétlenkedett a Midget versenyken sem a Nemzeti midget bajnokságot a 2. helyen zárta.
A következő két évet is a Blue Crown csapatnál tölti 1951-ben a 2., 1952-ben pedig a 3. volt a bajnoki versengésben. E két szezonban győzelmet nem sikerült szereznie, de összesen kilenc Top5 helyet hozott össze.
1953 és 1954-ben már nem nem versenyzett, igaz három versenyre nevezett, Indianapolis-ban sikertelen kvalifikációt futott, majd a többi versenyre nevezéseit visszavonta.
1953-ban két filmben is szerepelt, a "To Please A Lady" amelyben nem kisebb egyéniséggel, mint Clark Gable-el játszott együtt és a "Roar of the Crowd"-ban. 1954-ben végleg szögre akasztotta a sisakját.
Visszament dolgozni a Ford Motor-hoz, majd 1959-ben az újonnan megalakult USAC vezetőségében vállalt szerepet.
Bajnok: 1950
Rajtok: 43
Győzelmek: 1
Pole: 1
Címei:
1982, Michigan Motor Sports Hall of Fame
????, National Midget Racing Hall of Fame |