1940.12.08.
Születési hely: Fresno, California, USA
Középiskolai utolsó évében kezdett el az autóversenyzéssel foglalkozni.
Az USAC bajnokságban 1964 Novemberében a Phoenix-i versenyen mutatkozott be. Első nekifutásra a 9. helyen ért célba.
1965-ben az Agajannian csapat ajánlotta fel neki a #98-as rajtszámú autót. Hullámszó szezont teljesített. Springfiels-i oválon a 2. helyen intették le. Összesen ötször zárt a Top10-ben.
1966-ban a Sheraton-Thompson csapat szolgálatában állt. Indianapolis-ban a 3. rajthelyet szerezte meg, de a versenyen a 22. körben összetörte az autóját. Mindössze három 6. helyet tudott felmutatni a szezon végén.
1967-ben sem sikerült áttörést elérnie. Mindössze egy Sacramento-i 3. hely szerepelt a neve mögött. Indianapolis-ban ismét egy baleset.
A következő '68-as szezont a Leader Card csapatnál tölti. Ez egy profi csapat, mellyel egy jó szezont fut. Az első négy versenyt minden alkalommal a Top10-ben zárja. Indianapolis-i veszzőfutása tovább tart, most olajfolyás fosztja meg a célbaéréstől. Az évad hátralévő részében még szerez öt Top10 helyezést.
1969-ben háromszor intették le a legjobb 5 között. A Springfield-i oválon begyűjtött egy 2. helyet. A szezon vége katasztrofális lett, az utolsó négy versenyen műszaki hibák sorozata miatt kiesett.
Az 1970-es szezon sem hozza meg a sikereket. Két Top5 és hat műki hiba a záróegyenlege.
1971-ben továbbra is kísérti a technika ördöge. Az autója rendre felmondja a szolgálatot. Egyetlen Top5 helyezésre futja a szezon során.
1972-ben a Foyt csapat Coyote-Foyt autóját vezeti. Négyszer intik le a legjobb 10 között.
1973-ban és 1974-ben a Gilmore csapatnál versenyez. Rendre a mezőny vert szakaszában végez.
A következő szezonok sem hoznak kiemelkedő sikereket. Az 1978-as szezonje sikerült jobban, három Top10 helyezést könyvelhetett el.
Az 1979-es szakadás után főleg az USAC versenysorozatban vezetett. A '79-es szezonban ismét sorozatos műszaki hibák kísértették.
1980-ban csupán két USAC és CART közös rendezésű versenyre nevezet a Gilmore Racing színeiben. Indianapolis-ban motorhiba állította meg, a Pocono-i verseny szabadedzésén pedig összetörte az autót.
1981-82-es USAC szezon mondható a legsikeresebb évének. Öt versenyen elért három Top5 helyezés, A Springfield-i 100 mérföldes versenyt megnyerte. Ezek az eredmények meghozták neki az USAC Gold Crown bajnoki címet.
Az 1992-es visszavonulásáig már főleg csak Indianapolis-ban állt rajthoz a Foyt és a Gilmore csapat autóival. Utolsó versenye a Michigan-i 500-as verseny volt.
Bajnok: 1981-82 (USAC)
Rajtok: 142
Győzelmek: 1
Pole: 0 |