Cavino Michelle "Kelly" Petillo
1903 December 5. - 1970 Június 30.
Születési hely: Huntington Park, California, USA
A szülei olasz bevándorlók voltak, Cavino Michelle Petillo néven látta meg a napvilágot. Később a Michelle névből lett a beceneve "Me Kelly". A későbbiekben csak a "Kelly" becenév maradt meg.
A családnak vegyes boltja volt LA-ben, és Kelly a család furgonját vezette.
Első nagy megmérettetése az 1928-as Indianapolis 500-as verseny volt. Ekkor még a kvalifikációig sem jutott el, mivel a aMiller autóját a szabadedzésen összetörte.
A következő években is versenyzett. 1929-ben megnyerte a Bakesrsfield.i endurance versenyt, de részt vett a Legion Ascot-i versenyen is. Sprint car versenyekkel szerzett magának hírnevet.
1931-ben 10. lett a Pacific Southwest Championship-ben. Kemény és agresszív vezetési stílusa volt.
1932-ben már az AAA Bajnokságban ismét indul, ekkor Indianapolis-ban, 12. lett, és Oakland-ban áll rajthoz, ahol a 8. helyen intették le. Ez az év Augusztusában megnyeri a Legion Ascot-i 30 körös SprintCar versenyt is, majd Szeptember és október között további3 versenyt nyer ezen pályán. A Pacific Southwest bajnokságban az 5. helyen végzett.
1933-ban részt vesz két versenyen a SprintCar versenyek mellett. Indianapolis-ban megpördült és kiesett, detroit-ban pedig a 8. lett. A SprintCar-ban a Legion Ascot-i versenyt ismét nyeri, és a Pacific Coast versenyben pedig a 4. helyet szerzi meg.
1934-ben teljes szezont versenyez. megszerzi első Indy500-as pole pozícióját, de a versenyen csak a 11. helyet szerezte meg. Springfield-ben 5., míg a szezonzáró Mines Field-i versenyt megnyeri. A bajnokságot a 3. helyen zárta. A Mid-West-i SprintCar versenyen a 7 helyen fut be, a Pacific Coast versenyeken az összetett 4. helyet szerzi meg ismét.
1935 Kelly petillo éve az AAA bajnokságban. A Gilmore Speedway csapattal a 22. helyről indulva megnyeri az Indy500-at, majd a következő St. pauli versenyt is. A Sprinfield 100 mérföldes versenyen pole-ból indul, de csak a 6. lett. Az évadzáró Langhorne 100 versenyt pedig megnyeri. Az év végén bajnokként ünnepelhet. A Legion Ascot-i versenyeken pedig egyeduralkodóvá válik, rendre nyeri ezeket a versenyeket.
Az 1936-os Indy500-on sikertelen kvalifikációt teljesít, majd Doc Mackenzie tartalék versenyzőjeként kap csak lehetőséget 59 kör erejéig. Az 1935-ös sikerei miatt az amúgy is arrogáns és agresszív jelleme még jobban előjött, így ez hátráltatta a karrierjét.
1937-től 1941-ig már saját csapatával vesz részt az AAA bajnokság versenyein. Ezek az évek rendre rossz eredményeket hoznak. A versenyek szinte 90%-át műszaki hibák miatt feladni kényszerül.
1946-ban még újra nevez az Indianapolis 500 mérföldes versenyre, majd visszalép.
1948-ban 1-10 évig terjedő szabadságvesztésre ítélik, mert megpróbálta megölni volt titkárát.
1959 és 1960-ban nevezni próbált az Indy 500-ra, de jelentkezését elutasították a korára hivatkozva.
1970-ben tüdőembóliában hunyt el.
AAA Nemzeti Bajnok: 1935
Indianapolis 500 győzelem: 1935
Rajtok száma: 21
Győzelmek: 4
Pole: 2
Pontok: 1448
Vezetett körök: 241
Címei:
2009, National Sprint Car Hall of Fame